Followers

Tuesday, June 14, 2011

Teringat :(

Dulu masa aku form5 aku ada bestfriend . Sangat-2 rapat . Mcam adik beradik pun ada . Ada aku , dea pun msti ada . Mana-2 je mesti berdua . Ada masalah , dea la orang pertama yang tahu . Aku faham dea , dea faham aku . Sampaikan pegi dating masa tu pun dea selalu ada . Dea pulak capel dengan adik bf aku *bf lama la :)
Hhaha , betul-2 sehati sejiwa = sehati berdansa . Tapi tuu lama sangat da . Loss contact pun coz ada prob dengan dea . Bila aku fikir balik , salah aku ke ha ajim ? Kau pun tau kan apa pena jadi dulu coz kau pun ada masa 'kes' tu . Hhaha , tapi aku pun ta nak pikir sangat . Ye la , aku pikir pun . Dea ada ke pikir apa perasaan aku . Yup , aku kenal dea dengan baik . Ego dea TINGGI ! Setinggi KLCC ..

Tapi itu bukan masalahnya , kalau DITAKDIRKAN aku jumpa dea balik . Aku nak minta maaf kat dea . Sure , even aku rasa aku bukan masalah kami prob dulu . 

Tapii .. AKU RINDU DEA . :'(

SITI AISYAH BINTI ZAINAL IBRAHIM ..

No comments:

Post a Comment