Followers

Saturday, December 10, 2011

Will miss 2011

Tk lama lagi aku bukan lagi budak sekolah. Haha,bukan malu nak pegang title ni. Tapi seronok sebenarnya.Yelah, mana ada pengalaman yg paling menyeronokkan melainkan pengalaman kat sekolah.Macam macam sbenarnya pengalaman aku kat tingkatan 6 ni. First aku mengenali Izzaty then Erynn. Dorang lah shabat yang berkongsi senang n susah aku. Kat sini jugak,aku kenal dgn my bf. Sombong tol aku masa tuu kan. Dia nak usha aku pun memang lama sngt. :) Tapi last last,10.10.10 kitaorg capel.Bukan aku sngje nak trima dia pada tarikh yg cantik tu,tapi kebetulan hati aku terbukak.


And function function semasa form 6.Memang susah nak lupa. :)
Cikgu Maimunah, mesti nak menyoal je keje dia.Haish! Tu yg aku jadi malas nak g sekolah bila ada time pengajian prniagaan.Dah lah,aku ni 'ulat buku' orangnye..Untung soalan dia tuju untuk aku.Haha,dialah cikgu yg paling aku tk lupa. Tak lama lagi pun tahun 2012 akan tiba. So,cerita pahit and manis pada tahun 2011 aku nak lupakan. 

# Hope tak awal sangat nak ucap bye bye untuk tahun 2011.Hehe




No comments:

Post a Comment