Followers

Friday, May 20, 2011

Sekadar mengenang :)

Lama rasanya ta update blog . Nta , ttbe tangan ni rasa ringan nak menaip . :)
 Duluu , aku pena sukakan dea . Yeah , suka sangat-2 sampai aku pena menangis bout dea . Hee='
Tapi bodo ah . Malu je . :) Sebab dea reject aku . Hhaha , sebenarnya bukan mcam tuu pun . Cuma , nta eak . Hnya kami yang faham . Persahabatan lebih jauh bernilai kan ? Kami ta nak rosakkan apa yang kami ada sekarang even masing-2 memendam rasa . Tapi tu cerita lama . Now , aku dah ada Amirul Fahmi . :) Yup , sayang ni lebih dari apa yang aku pena rasa terhadap dea dua tahun yang lepas .. Cuma kadang-2 kita memang ta bole lari dari kenyataan kan ? Dea memamg pena menjadi orang yang aku sayang .. Tapii :) Hhaha .. Itu duluuu .. Now , aku sedar Tuhan gantikan insan yang jauh lebih baik dari dea .. :)

Hhaha , pengalaman selalu mengajar kan ? Aku sentiasa berhati-2 dalam memilih . Dan nampaknya memang aku silap sedikit dalam memilih . :) Tapi kesilapan bole diperbaiki menjadi yang lebih baik . Macam sekarang , kan Amirul Fahmi ? 

Aku hanya inginkan sedikit kesempurnaan dalam percintaan aku . Yup , bila fikir balik . Sebenarnya apa yang pena jadi adalah kesilapan aku sendiri . Kalau aku sedikit je PRIHATIN pada si dea , tentu dea takkan cari orang lain kan ? Hmm , benda da lepas kot . :) Jangan di kenang Sabrina !

Pengalaman selalu mengajar kita menjadi lebih dewasa . :)



1 comment: