Followers

Tuesday, May 10, 2011

Tension dgn exam yang ta abis abis ni . Bilaa la nak abis ni . Huh ! 
Tapii .. abis exam .. 28 Mei 2011 , aku nak pegi KL . Hehe . Jalan jalan , tapi sebab flight aku dari KLIA . So , terpaksa gerak sana .. Cuti ni aku func besar .. :) Sampai SABAH . Ta sabar nak jumpa orgg kampungg . Baju kebaya merah hitam tunggu masa je nak pakai bilaa sedara aku kawin kat sana . Yang ta suka , jumpa sedara sedara lain . Aduii , kepoh ahh .. Hehe , bilaa balik je . Mesti ada je yang menegur kann .

" Orang bandar turun kampung "
Apa ntaa , aku bukan orgg bandar pun . Asal usul aku orgg kampung . 

Ada pulak tuu ,

" Wah , makin cantik "
Haiyaa , cantik ke ? Mak aku ta pena puji punn . Hhaha

Yang kelakar bilaa ..

" Wah , makin tinggi "
Tinggi ke ? Memang la dari masa kecik kecik tuu kann . 
:)

Tapii apa pun aku ta sabar nak jejak SABAH . Bole jejalann ..
Hhaha . Syoknyaa . :)



No comments:

Post a Comment