Followers

Monday, May 9, 2011

Tibe tibe hilang mood :(

aku tegok jam . 8.58 malam .. Hmm , tengah mesej mesej .. terbaca skype dea .
Sedih .. memang da lama . Sebab tuu aku ta mara . Tapii .. memang sakit hati la baca kann :)
Tuhan je la tau . Bila baca chat tuu , aku da rasa ragu ragu balik . Betul ke dea syg aku ? Duluu pun dea pena cakap sebelum aku tau semuanya .. Tapi chatt tuu , hmm .. mcam aku ni tade apa apa kann ..
Ya Allah , tabahkan la hati ni . Yang berlalu pun ta kan berulang dan semua orgg berhak di beri kesempatan . Aku da beri , tapi kenapa aku masih nak mengungkit ? Ikhlas ke aku ? Entah , yang aku tau .. aku sayang dea je .. 

Hmm .. Pahit nak telan , *tutup mata rapat-rapat .

Dah kata kat diri sendiri macam ni ..
*kan dea sayang kau , yang da lepas pun . Lupakan je laa .
Mulakan hidup baruu , dan jangan pandang ke belakang lagi .

Kalau la kan apa aku nak cakap tuu senang nak buat , da lama aku buat sebab aku pun ta suka buat diri aku dan dea mcam ni .. Macam kena kejar bayang-bayang semalam . :) *ayat BM da kluar kann .

Aku perlu masa . Hanya itu ..

3 comments: